مقالات

گوشی ویپ کارکرده

گوشی ویپ کارکرده

توضیحات در خصوص خرید و فروش گوشی ویپ کارکرده

در این مقاله در نظر گرفتیم به معرفی تعدادی از گوشی ویپ کارکرده بپردازیم گوشی های ویپ امروزه طرفداران زیادی دارند به دلیل کیفیت بالای صدا یعنی صدای HD این گوشی های ویپ و همچنین پیشرفت روزانه ی تکنولوژی شرکت ها و سازمان ها درحال ارتقای سیستم های تلفن تحت شبکه خود هستند و بهترین گزینه برای این مورد استفاده از سانترال ویپ است اما در بسیاری از موارد و با توجه به وضعیت کنونی کشور و گرانی شرکت ها و سازمان ها برای کاهش هزینه های خود به دنبال تجهیزات ویپ دست دوم هستند.

شرکت ایمن ارتباط به عنوان نماینده ی فروش تجهیزات مخابراتی و سانترال ویپ از برندهای مطرح دنیا نظیر گرنداستریم و یالینک که به صورت تخصصی در حوزه ی گوشی های تحت شبکه و مراکز سانترال ویپ فعالیت میکنند در نظر دارد در کنار فروش کلیه ی تجهیزات مخابراتی و سانترال ویپ که به صورت آکبند می باشد اقدام به فروش تجهیزات ویپ کارکرده نظیر گوشی ویپ کارکرده و مرکز تلفن سانترال کارکرده بپردازد. شما می توانید بر روی دکمه ی زیر و روی گوشی ویپ دست دوم کلیک نمایید تا وارد دسته بندی این محصولات شوید.گوشی ویپ کارکرده

چرا خرید گوشی ویپ کارکرده

در سال های اخیر به دلیل پیشرفت سریع تکنولوژی بسیاری از شرکت ها و سازمان ها به سمت سیستم تلفنی ویپ حرکت کرده اند و سعی در آپدیت مراکز خود کرده اند سیستم سانترال ویپ دارای مزیت های بسیاری است که در طولانی مدت باعث کاهش هزینه های اضافی میشود از قبیل هزینه های مکالمه های بین المللی که بسیار هنگفت است اما برای راه اندازی و شروع این پروژه در ابتدا باید هزینه ی بیشتری نسبت به سانترال های قدیمی کرد.

از این رو بسیاری از متخصصان آیتی و شبکه استفاده از گوشی ویپ کارکرده را به کارفرمایان خود توصیه می کنند برای کاهش هزینه های ابتدایی، این گوشی ها و تجهیزات از مشتریانی می آیند که مرکز تلفن voip و تلفن تحت شبکه خود را می خواهند ارتقا بدهند و یا به دلیلی دیگر نیاز به این تجهیزات ویپ ندارند.

از آنجایی که خرید این اقلام برای مصرف کننده ها به صرفه می باشد دسته بندی جدیدی از محصولات اضافه شده و شما همکاران گرامی می توانید به بالای صفحه مراجعه نموده و با فشردن دکمه ی گوشی ویپ دست دوم از صفحه ی این محصولات دیدن فرمایید. با توجه به توضیحات فوق در خصوص رشد قیمت ها در سالهای اخیر در بازار شرکت ایمن ارتباط اقدام به راه اندازی لاین جدیدی از تجهیزات دست دوم ویپ کرده است که انواع این تجهیزات کارکرده ویپ به شرح زیر می باشد.گوشی ویپ کارکرده

انواع تجهیزات ویپ دست دوم

در اینجا به معرفی انواع تجهیزات ویپ می پردازیم که در فروشگاه اینترنتی ایمن ارتباط می توانید با خرید ویپ دست دوم  که یک مرجع سایت فروش ویپ دست دوم است به راحتی انتخاب نمایید. این محصولات voip دست دوم شامل این موارد می باشد.

  • تلفن گرنداستریم کارکرده، آی پی فون دست دوم یالینک، تلفن ویپ کارکرده سیسکو و …
  • مرکز تلفن سانترال دست دوم، سانترال کارکرده ویپ گرنداستریم، گیت وی دست دوم ویپ گرنداستریم

که در حال حاضر می توانید این محصولات را به صورت دست دوم تهیه نمایید. لازم به ذکر است که تمامی این محصولات تحت شبکه کارکرده توسط کارشناسان فنی شرکت ایمن ارتباط تست شده و از نظر فنی و ظاهری کاملا سلامت برای شما مشتریان عزیز ارائه می شود با اینحال کلیه ی این تجهیزات به مدت 7 روز از نظر فنی مهلت تست دارند و همچنین کالای دست دوم خریداری شده ی ما به مدت 1 ماه دارای گارانتی می باشد.

در ضمن از آنجایی که موجودی این تجهیزات ویپ دست دوم محدود است شما همکاران گرامی می توانید برای استعلام موجودی با شماره ی 41525-021 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی نمایند. همچنین شما عزیزان می توانید در صورت داشتن این تجهیزات و فروش تجهیزات ویپ کارکرده خود نیز با شماره ای که در بالا اشاره شد تماس حاصل فرمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *