جدیدترین اخبار

وب کم گرنداستریم

وب کم گرنداستریم

وب کم گرنداستریم

Grandstream وب کم 1080p HD USB را اعلام می کند وب کم گرنداستریم سری GUV دستگاه های همکاری شخصی با ارائه یک وب کم کامل 1080p HD با میکروفون 2 داخلی و سازگاری گسترده برای کارمندان از راه دور، آموزش و سایر موارد گسترش یافت. GUV3100 با سازگاری با کلیه سیستم عامل های ارتباطی مهم شخص ثالث، برنامه ها و تلفن های نرم افزاری (مانند بزرگنمایی، مایکروسافت تیم، GotoMeeting و غیره، WebEx و غیره) آرامش خاطر را ایجاد می کند، و آن را برای کار از راه دور، آموزش و سایر موارد ایده آل می کند.

وب کم گرنداستریم

Grandstream، جهان را از سال 2002 با راه حل های ارتباطی واحد برنده جایزه متصل می کند، امروز جدیدترین نسخه  وب کم گرنداستریم اضافه شده به سری GUVگرنداستریم خود را از دستگاه های همکاری شخصی اعلام کرد. GUV3100 یک دوربین USB کامل HD است که امکان همکاری صوتی و تصویری با کیفیت بالا را از طریق لپ تاپ، کامپیوتر و موارد دیگر فراهم می کند.

این فیلم از طریق یک سنسور تصویر 2 مگاپیکسلی CMOS با کیفیت 1080p Full HD را در اختیار شما قرار می دهد و شامل دو میکروفون چند جهته داخلی برای ارتباطات شفاف است. GUV3100 ایده آل برای کار و آموزش از راه دور، یک وب کم گرنداستریم USB با قابلیت نصب آسان، با استفاده از فیلم و کیفیت صوتی HD برای جلسات وب، کنفرانس های ویدیویی و موارد دیگر را فراهم می کند.

از دیگر ویژگی های GUV3100 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی از فیلم 1080p با کیفیت Full HD با سرعت 30 فریم در ثانیه
  • دوربین 2 مگاپیکسلی دارای سنسور و لنز تصویر پیشرفته CMOS
  • پورت USB 2.0 تنظیمات پلاگین و بازی را بدون نیاز به بارگیری یا نصب نرم افزار ارائه می دهد.
  • شامل 2 میکروفون داخلی و چند جهته با دامنه وانت صدای 1+ متر
  • سازگار با تمام سیستم عامل ها، برنامه ها و تلفن های نرم افزاری شخص ثالث مهم و همچنین Grandstream’s IPVideoTalk Meetings و Wave
  • تنظیمات قابل تنظیم فیلم شامل روشنایی، وضوح، اشباع، کنتراست، نور کم و موارد دیگر است.
  • از فشرده سازی فیلم MJPEG ،YUV2 ،H.264 و H.265 پشتیبانی می کند.

مدیرعامل Grandstream گفت: “GUV3100 تعهد مستمر ما در ارائه دستگاه های همکاری شخصی رقابتی است که ارتباطات از راه دور را تقویت می کند.”سری GUV ما برای پاسخگویی به نیازهای رو به رشد همکاری از راه دور هر سازمانی با مجموعه ای از هدست تحت شبکه USB قدرتمند و با کاربرد آسان و وب کم طراحی شده است. GUV3100 که به تازگی منتشر شده است، یک وب کم HD 1080p اضافه می کند و با هدست های USB GUV3000 و 3005 HD جفت می شود تا تمام نیازهای همکاری صوتی و تصویری را پوشش دهد در حالی که با تمام سیستم عامل ها و برنامه های اصلی سازگار است. ما از همکاری با شرکای خود برای ارائه سری GUV به مشتریان در سراسر جهان بسیار هیجان زده هستیم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *